URODZINY – PODZIEMIA TAJEMNICZEGO LASU

Wyspa Czaszki
PIRACI

Piraci – Wyspa Czaszki

Wiek
7-10 lat

Klimat
piracki

Dla kogo
dla miłośników morskich testów i pirackiej zgrywy

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Walnij butelką o burtę!

A więc wreszcie dopływamy! Po dwóch miesiącach tułaczki po morzach i oceanach przed nami w końcu… legendarna Wyspa Czaszki! A na niej Piracki Kodeks i jego Strażnicy – cel każdego młodego żeglarza, który chce zaciągnąć się pod czarną banderę. To właśnie na tym skrawku lądu poddamy się pirackim próbom i spróbujemy zdobyć Złotą Brzytwę!

Bardzo poważny piracki egzamin, z bardzo mocnym przymrużeniem oka. Absurdalne pytania testujące „morską” wiedzę i zadania na miarę prawdziwych wilków bagiennych ;-) A wszystko to po to, by w końcu stać się prawdziwym piratem, zaokrętować się na Szaloną O’Śmiornicę i wyruszyć w rejs w nieznane ;-)

Jeśli chcecie zorganizować urodziny po raz pierwszy w Tajemniczym Lesie – ten scenariusz to idealny wybór.

Wyspa Czaszki jest scenariuszem urodzinowym w ramach Podziemi Tajemniczego Lasu. To znaczy, że:

  • impreza odbywa się w ogrzewanej, suchej sali…
  • … choć czasami z niej wychodzimy na dwór – ale raczej na krótko ;-)
  • impreza trwa 2 godziny; w ramach niej można dostarczyć nam poczęstunek, którym obdarujemy dzieci w trakcie imprezy
  • podczas imprezy rodzice mają wolne – nie przebywają z nami w sali
  • koszt wynajmu sali: 150 zł (do końca 2024 r.)
URODZINY – PODCHODY I GRY TERENOWE

Strażnik, Kurierzy, Zwiadowcy
GRY TERENOWE

Gry terenowe – Strażnik, Kurierzy, Zwiadowcy

Wiek
od 8 do 18 lat

Klimat
brak

Dla kogo
dla miłośników lekkiej rywalizacji i odrobiny leśnego zmęczenia

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Dostarcz meldunek!

Zestaw trzech prostych gier terenowych. Prostych, nie znaczy nudnych – wręcz przeciwnie :) Wytłumaczenie zasad to kilka minut, a potem zabawy jest na 2 godziny, jak nie więcej.

  • Strażnik – „solowa” gra, w której ważna jest umiejętność ukrywania się w terenie wykorzystując jego ukształtowanie
  • Kurierzy – drużynowa gra „biegana”, stawiająca nacisk na opracowanie wspólnej taktyki
  • Zwiadowcy – gra drużynowa, w której uczestnicy próbują „wykryć” przeciwnika, jednocześnie samemu nie zostając „wykrytym”.

Gry bardziej opierają się na skradaniu, ukrywaniu itp. i są mniej wyczerpujące niż Bunkry, stąd nadają się również dla trochę młodszych.

URODZINY – PODCHODY I GRY TERENOWE

Bunkry
GRY TERENOWE

Gry terenowe – Bunkry

Wiek
od 10 do 18 lat

Klimat
brak

Dla kogo
dla miłośników mocnej rywalizacji i solidnego leśnego zmęczenia

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Rzuć granatem!

Gra – legenda, wyczekiwana przez wszystkich na każdym obozie i każdej zielonej szkole Tajemniczego Lasu.

Oparta na „wojennej” grze terenowej Bitwa o flagi (w harcerstwie znana pod nazwą Trzy chusty), wzbogacona przez nas o kilka ciekawych rozwiązań fabularnych i mechanicznych. Zdecydowanie dla starszych – trzeba się niemało nabiegać :-)

Uwaga! Gra dla większej liczby uczestników – można ją zorganizować nawet dla 40-50 osób, ale absolutne minimum to 16 osób.

URODZINY – PODCHODY I GRY TERENOWE

Podchody
PODCHODY

Podchody

Wiek
od 6 do 18 lat

Klimat
brak

Dla kogo
dla miłośników strzałek, zadań i leśnego wędrowania

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Ułóż strzałkę!

Klasyczne harcerskie podchody: ze strzałkami, kopertami, zadaniami, zmyłkami, ukrywaniem się po krzakach… jednym słowem – dużo śmiechu i radochy.

Dodatkowa frajdą może być zorganizowanie tych urodzin po zmroku – podchody z latarkami, to jest to! :-)

URODZINY – LEŚNE PRZYGODY HISTORYCZNE

Robin Hood
ŚREDNIOWIECZE, ANGLIA, KONIEC XII WIEKU

Średniowiecze, Anglia – Robin Hood

Wiek
od 6 lat

Klimat
średniowieczny, fantasy

Dla kogo
dla miłośników historii o Robinie Hoodzie oraz zagorzałych monarchistów ;)

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Wypuść strzałę!

Król Ryszard Lwie Serce opuścił Anglię, by przewodzić III wyprawie krzyżowej. Podczas jego nieobecności, w Anglii panuje bieda i głód. Bezwzględny szeryf Nottingham w nieskończoność podwyższa podatki, a jego żołdacy robią po wsiach co tylko im się podoba…

Dołącz do drużyny Robin Hooda! Razem z Lady Marion, bratem Tuck’iem i Małym John’em staw czoła żołnierzom szeryfa! Jednym słowem – zabieraj bogatym i dawaj ubogim! ;-)

Lekko bajkowa impreza, trochę w stylu starego serialu „Robin z Sherwood” z Michael’em Praed’em ;-) W scenariuszu nie występują żadne stwory w maskach, więc impreza nadaje się również dla młodszych dzieci.

URODZINY – LEŚNE PRZYGODY HISTORYCZNE

Król Artur i miecz Excalibur
ŚREDNIOWIECZE, ANGLIA, V/VI WIEK

Średniowiecze, Anglia – Król Artur i miecz Excalibur

Wiek
od 7 lat

Klimat
średniowieczny, fantasy

Dla kogo
dla miłośników legend arturiańskich i mitologicznych klimatów z Wysp Brytyjskich

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Znajdź Świętego Graala

Prawowity władca Brytów jest przededniu objęcia tronu na zamku Camelot, a jedyna rzecz jakiej mu brakuje, to legendarny miecz Excalibur. Wyrusz na wyprawę z królem Arturem do lasu Druidów, staw czoła szkockim piratom i wytatuowanym Piktom! Niech Merlin wspiera Was swoją magią, a błogosławieństwo Pani z Jeziora doda Wam odwagi!

Trochę legend, trochę historii. Scenariusz oparty na legendach arturiańskich: rycerze bez skazy, podstępni czarownicy, trolle, banshee i leprechauny. I oczywiście Miecz w kamieniu.

URODZINY – LEŚNE PRZYGODY HISTORYCZNE

Wyprawa do kraju Prusów
ŚREDNIOWIECZE, POLSKA, XI WIEK

Średniowiecze, Polska – Wyprawa do kraju Prusów

Wiek
od 8 lat

Klimat
średniowieczny

Dla kogo
dla miłośników wczesnego średniowiecza w wydaniu nadwiślańskim

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Libera me a malo!

Siedem lat już mija odkąd pogańscy Prusowie Świętego Wojciecha ubili. Ciało Jego książę Bolesław „na wagę złota” wykupił, do Gniezna przywiózł i z czcią pochował. Wieść jednak niesie, że poganie z Truso włócznię, którą Świętego ubili w swoim Romowe trzymają, cześć jej dając.

Ruszaj na wyprawę z drużyną księcia Bolesława by włócznię poganom odebrać – toż Krwią Świętego oręż splamiony u barbarzyńców ostawiać się nie godzi!

Bojowa wyprawa do krainy plemienia pogańskich Prusów. Żercy, lamie i tajemnice świętych gajów. A przy okazji odrobinka historii o przedchrześcijańskim pograniczu dzisiejszej Polski i Litwy.

URODZINY – LEŚNE PRZYGODY HISTORYCZNE

Bursztynowy szlak
STAROŻYTNY RZYM, II WIEK N.E.

Starożytny Rzym – Bursztynowy szlak

Wiek
od 8 lat

Klimat
legioniści rzymscy

Dla kogo
dla miłośników rzymskich legionów i ciekawych tego co działo się w starożytności na terenach dzisiejszej Polski

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Bando Sequte!

Pod wodzą Trajana Wieczne Miasto Rzym odzyskuje dawny blask. Rzymianie rozbudowują Circus Maximus, stawiają nowe forum i modernizują port. Na to wszystko potrzeba jednak kamienia, żelaza i bogactw. W tym ukochanego przez Rzymian electrum, czyli bursztynu znad Bałtyku.

Niestety od I wieku sytuacja na dalekiej północy komplikuje się – na tereny zamieszkałe od wieków przez plemię zwane przez Rzymian Wenedami przybywa inny „naród” – skandynawscy Goci i Gepidzi. Ruszaj na wyprawę nad Morze Sarmackie i spraw, żeby bursztyn znów nieprzerwanym strumieniem płynął do Wiecznego Miasta!

Bojowa impreza, dla sympatyków walki w zwartej formacji ;-) A przy okazji odrobinka historii starożytnej Europy.

URODZINY – LEŚNE PRZYGODY HISTORYCZNE

Zaginiony sztandar
STAROŻYTNY RZYM, I WIEK N.E.

Starożytny Rzym – Zaginiony sztandar

Wiek
od 8 lat

Klimat
legioniści rzymscy

Dla kogo
dla miłośników rzymskich legionów i starożytnej Gemanii

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

Bando Sequte!

9 rok naszej ery. Trzy legiony rzymskie wpadają w zasadzkę przygotowaną przez plemiona germańskie pod wodzą Arminiusza w Lesie Teutobuskim. W gęstym lesie ginie 20 tysięcy legionistów, konsul Publiusz Kwinktyliusz Warus wraz z oficerami popełnia samobójstwo, a w ręce barbarzyńców wpadają Orły Legionowe – święte sztandary legionistów. Sześć lat później konsul Germanicus dociera na miejsce bitwy i chowa kości legionistów Warusa. Rok później pokonuje Arminiusza i odzyskuje sztandary rzymskie.

Dołącz do legionów Germanicusa i wyrusz na wyprawę w głąb nieprzebytych lasów za rzeką Ren. Staw czoła barbarzyńcom i odzyskaj zagrabione przez Germanów sztandary!

Bojowa impreza, dla sympatyków walki w zwartej formacji ;-) A przy okazji odrobinka historii starożytnej Europy.

URODZINY – LEŚNE PRZYGODY

Bliskie spotkania III stopnia
OBCA PLANETA

Obca Planeta – Bliskie spotkania III stopnia

Wiek
od 6 lat

Klimat
militarny

Dla kogo
dla małych miłośników militariów i zwiadowczych misji

Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:

wyślij robota badawczego

Usterka systemu chłodzenia silnika w PI-105 zmusiła Was do awaryjnego lądowania na obcej planecie. Na transporter z częściami zamiennymi do Waszego ścigacza musicie poczekać parę dni… Na szczęście planeta bardzo przypomina Ziemię. Ale czy na pewno? Drzewa chyba nie są całkiem nieruchome, a pod powierzchnią coś stale wibruje…

Wykorzystaj czas i stań na czele misji badawczej – kto wie, jakie tajemnice kryje przed Wami ten nie odkryty jeszcze świat?.

Tajemnicza impreza, łagodniejsza i spokojniejsza niż Zaginiony Zwiadowca, świetna dla młodszych dzieci. Obcy oczywiście są, ale zdecydowanie przyjaźni :-)

Jeśli chcecie zorganizować urodziny po raz pierwszy w Tajemniczym Lesie – ten scenariusz to idealny wybór.

Zamów imprezę
lub zapytaj o szczegóły