Obca Planeta – Zaginiony zwiadowca
Wiek
od 9 lat
Klimat
militarny
Dla kogo
dla miłośników militariów i misji ratunkowych
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
nadaj SOS50 lat temu założyliśmy pierwszą bazę na planecie RX-17. Kilka miesięcy intensywnych badań utwierdziło nas w przekonaniu, że jej klimat i środowisko sprzyja szerszemu zasiedleniu. Teraz nadszedł czas, aby zbudować nowe kolonie.
Niestety zwiadowca, który miał dokładnie sprawdzić miejsce planowanej kolonii, przepadł bez wieści 3 dni temu.
Stań na czele misji ratunkowej – znajdź zwiadowcę i zostań pionierem w nowej ojczyźnie ludzkości – planecie, którą już niektórzy nazywają domem.
Bojowy scenariusz ratunkowy. Ciężki klimat planety, wrogo nastawieni Obcy, zaginiony zwiadowca… coś dla prawdziwych twardzieli ;-)
Postapokalipsa – 30 lat później…
Wiek
od 10 lat
Klimat
militarny
Dla kogo
dla miłośników postapokaliptycznych klimatów, gry Fallout i trudnych wyborów
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
wyjdź ze schronuWojna, która wybuchła 30 lat temu, była krótka. Krótka i totalna. Zmieniła obraz Ziemi nieodwracalnie i nie do poznania. Czego nie zmieniły pociski atomowe, dokończyła wszechobecna radiacja. Na deser dostaliśmy całą gamę toksyn – od pocisków chemicznych zaczynając, na wyciekach ze zniszczonych fabryk kończąc…
Niewielka garstka ludzi – zwana Ocalałymi – uratowała się kryjąc się w podziemnych bunkrach przeciwatomowych. Niestety po 30 latach od Dnia Zero bezpieczne życie w schronie S-13 kończy się. Uszkodzeniu ulega sterownik do głównego agregatora zasilającego cały bunkier. I chociaż w magazynie powinien być cały zapas takich sterowników – okazuje się, że cały ten zapas zniknął. Dołącz do zwiadowców, których zadaniem jest wyjście na zewnątrz i zdobycie sterownika. Po 30 latach – czas opuścić schron i zmierzyć się z Nową Ziemią…
Urodziny zupełnie inne niż pozostałe w Tajemniczym Lesie. Ponury klimat zniszczonego świata, mutanci, wszechobecna radiacja i anomalie. Do tego przebiegu imprezy w żaden sposób nie „sterujemy” – od wyborów i decyzji uczestników zależy, jak skończy się cała Przygoda. I wcale nie musi się skończyć happy-endem ;)
Wojsko – Za linią wroga
Wiek
od 8 lat
Klimat
militarny
Dla kogo
dla miłośników militariów i szpiegowskich misji
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
nadaj Morse'aBitwa w Wysokim Lesie utkwiła w martwym punkcie. Od miesiąca żadna armia nie może zdobyć przewagi nad przeciwnikiem…
Generał Trawicki wybiera Twój oddział do specjalnego zadania – macie przedostać się za linię wroga, namierzyć słabe punkty obrony wroga i zlokalizować jakikolwiek punkt ich dowodzenia. Misja nie będzie łatwa – wokół roi się od pól minowych i patroli przeciwnika. Misja dla prawdziwych komandosów, czyli was. Powodzenia!
Klasyczny scenariusz wojskowy – jak za dawnych czasów. Przekradanie się między wrogimi patrolami, branie jeńców, omijanie pól minowych, atak na punkt dowodzenia. Pamiętacie zabawy w Czterech Pancernych na podwórku? To właśnie ten klimat ;)
Samurajowie – Wojna o tron
Wiek
od 8 lat
Klimat
feudalna Japonia
Dla kogo
dla miłośników japońskich klimatów i samurajów
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
wykonaj kaligrafięCała Japonia jest podzielona pomiędzy Shogunów, którzy walczą ze sobą o władzę. Powoli jednak wyłania się pretendent do tronu. Pan Tokugawa, władca na zamku Białej Czapli zaczyna gromadzić wokół siebie coraz znamienitsze rody. Swoją mądrością i prawością zjednuje i godzi zwaśnionych Shogunów.
Jedyną osobą, która może mu w tej chwili przeszkodzić w drodze do tronu jest Pan Tetsuo – strażnik Miecza Shi, który daje władzę nad istotami z zaświatów. Legenda głosi, że tylko ten, kto ma Miecz, może zjednoczyć całą Japonię.
Znajdź i pokonaj Pana Tetsuo, a Miecz Shi odnieś bezpiecznie na zamek przyszłego Cesarza Kraju Kwitnącej Wiśni…
Tajemnicza wyprawa w świat starożytnej Japonii. W świat honoru, lojalności i kodeksu Bushido. Scenariusz zdecydowanie bardziej „bojowy”, niż Wojownicy Cienia.
Ninja – Wojownicy Cienia
Wiek
od 6 lat
Klimat
feudalna Japonia
Dla kogo
dla miłośników japońskich klimatów i oczywiście wojowników ninja
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
rzuć shurikenemPo objęciu tronu pan Tokugawa rozumie, że wierni samurajowie u jego boku nie wystarczą, by utrzymać pokój w Kraju Kwitnącej Wiśni. Dlatego powołuje Wojowników Cienia – ludzi gotowych do wykonywania najtrudniejszych zadań specjalnych.
Żołnierze Tokugawy znani są z honoru i poczucia lojalności, jednak legendarne umiejętności wojowników ninja znacznie przewyższają umiejętności samurajów. Czy będziesz w stanie wyrzec się kodeksu samuraja i poddać się szkoleniu kształtującemu spryt i inteligencję? Wkrocz do lasów wyspy Shikoku i znajdź w nich Kagami – mistrza ninja. Jeśli podołasz jego próbom, Wojownicy Cienia przyjmą cię w swe szeregi z otwartymi ramionami…
Tajemnicza wyprawa w świat dawnej Japonii. Wyzwania w formie „egzaminu” i brak postaci w maskach sprawia, że jest to idealny scenariusz dla najmłodszych dzieci.
Jeśli chcecie zorganizować urodziny po raz pierwszy w Tajemniczym Lesie – ten scenariusz to idealny wybór.
Indianie – Czarne Stopy na wojennej ścieżce
Wiek
od 7 lat
Klimat
Indianie
Dla kogo
dla miłośników Indian, kowbojów i barw wojennych
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
krzyknij jak orzełNędzne plemię Apaczów zakradło się do Świętego Gaju Dziesięciu Brzóz i ukradło Święty Sztylet Plemienia Czarnych Stóp. Trzeba go odzyskać! Ruszaj na wojenną ścieżkę wraz z wodzem Ryczącym Niedźwiedziem. Zajmij tereny Apaczów i odzyskaj Święty Sztylet!
Scenariusz dla miłośników Indian i… porządnej walki. Nie ma zmiłuj – plemię Apaczów to nędzne robaki i należy je przegnać raz na zawsze. Howgh! ;)
Jeśli chcecie zorganizować urodziny po raz pierwszy w Tajemniczym Lesie, ale szukacie „bojowego” scenariusza – ten scenariusz to idealny wybór.
Gwiezdne Wojny – Baza na Tatooine
Wiek
od 8 lat
Klimat
sci-fi
Dla kogo
dla miłośników walki na miecze świetlne i fanów Gwiezdnych Wojen
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
Wyślij droidaPo podporządkowaniu głównych planet Galaktyki, Imperium chce zająć się Zewnętrznymi Rubieżami – siedliskiem przemytników i gangsterów. Decyzją Lorda Vadera na planecie powstaje tajna baza Szturmowców, mająca zaprowadzić porządek i jednocześnie być bazą główną Imperium w tej części Galaktyki. Jako zwiadowca Rebelii zmierz się z Ludźmi Pustyni, Łowcami Głów i Szturmowcami i spróbuj zdobyć dla Luke’a Skywalkera plany nowej bazy Vadera…
Bojowa impreza dla wszystkich fanów drugiej serii Gwiezdnych Wojen (tej z Luke’m Skywalkerem i Vaderem). Rebelianci, łowcy głów, ludzie pustyni… Impreza niby dla chłopaków, ale… już tyle solenizantek zamawiało ten temat, że sami nie jesteśmy pewni ;-)
PS. Na naszej Tatooine ukryta jest ciągle działająca Gwiezdna Mapa, która wpływa na klimat planety. Trzeba się liczyć z tym, że po jednym wylądowaniu zastaniecie na miejscu bujny las, a po innym – śnieg ;-)
Gwiezdne Wojny – Prototyp
Wiek
od 8 lat
Klimat
sci-fi
Dla kogo
dla miłośników walki na miecze świetlne i fanów Gwiezdnych Wojen
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
Wyślij droidaZestrzelenie niewielkiego transportowca Separatystów było kolejnym, mało znaczącym epizodem w Wielkiej Wojnie Klonów… Dopóki nie okazało się, że na statku było coś, co chce odzyskać sam mroczny Lord Sith’ów. Stań na czele ekspedycji rycerzy Jedi, staw czoło wyznawcom Ciemnej Strony Mocy i dowiedz się, na czym tak bardzo zależy Sith’om…
Bojowa impreza dla wszystkich fanów pierwszej serii Gwiezdnych Wojen (tej z Anakinem Skywalkerem i klonami). Jedi, miecze świetlne, Sith’owie… Impreza niby dla chłopaków, ale… już tyle solenizantek zamawiało ten temat, że sami nie jesteśmy pewni ;-)
Czarodzieje – Różdżka Podziemi
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
Wrzuć list do studniDawno, dawno temu… krasnoludzki czarownik Norik stworzył potężną Różdżkę Podziemi. Dzięki niej nigdy nie gubił się w podziemnych labiryntach, a nawet najbardziej zawikłane korytarze doprowadzały go do ukrytych pod głębinach skarbów. Norik stał się najsłynniejszym odkrywcą podziemnych światów.
Niestety wraz z odejściem maga z naszego świata, Różdżka zaginęła. Po 113 latach jednak udało się odnaleźć w Szkarłatnej Komnacie tajemniczą skrzynię, zawierającą najprawdopodobniej ten właśnie artefakt! Niestety, wszystkie dotychczasowe próby otworzenia skrzyni spełzły na niczym. Czas więc zgłębić tajemnicze zapiski Norika i znaleźć w nich sposób, by Różdżka Podziemi ponownie zaczęła służyć podziemnym wędrowcom.
Czarodziejska przygoda pełna tajemniczych zagadek, zagadkowych szyfrów i ukrytych wskazówek. Zdobycie kluczy do skrzyni będzie wymagało spotkania ze stworami zamieszkującymi magiczne podziemia i wykonania ich niełatwych zadań. Przy ich okazji warto pamiętać, że Pod Górą współpraca i wzajemna pomoc to klucz do sukcesu :-)
Jeśli chcecie zorganizować urodziny po raz pierwszy w Tajemniczym Lesie – ten scenariusz to idealny wybór.
Różdżka Podziemi jest scenariuszem urodzinowym w ramach Podziemi Tajemniczego Lasu. To znaczy, że:
- impreza odbywa się w ogrzewanej, suchej sali…
- … choć czasami z niej wychodzimy na dwór – ale raczej na krótko ;-)
- impreza trwa 2 godziny; w ramach niej można dostarczyć nam poczęstunek, którym obdarujemy dzieci w trakcie imprezy
- podczas imprezy rodzice mają wolne – nie przebywają z nami w sali
- koszt wynajmu sali: 150 zł (do końca 2024 r.)
Hobbit, czyli tam i z powrotem
Wiek
od 8/9 lat
Klimat
fantasy
Dla kogo
dla żądnych bojowych wrażeń i oczywiście dla miłośników świata Tolkiena
Zamów imprezę lub zapytaj o szczegóły:
Zajrzyj w PalantirOd Thorina i kompanii pozdrowienie dla włamywacza Bilba! Za gościnę serdeczne dzięki, a Twoją ofertę fachowej pomocy chętnie przyjmujemy. Warunki: zapłata przy dostawie w wysokości nie przekraczającej czternastej części całego zysku (jeżeli w ogóle będą zyski); zwrot kosztów podróży zapewniamy w każdym przypadku; koszty pogrzebu – jeśli okaże się to konieczne i nie będzie załatwione inaczej – ponosimy my lub nasi przedstawiciele.
J.R.R. Tolkien, Hobbit, czyli tam i z powrotem
Jedyny scenariusz urodzinowy w Tajemniczym Lesie, który nie jest w 100% naszym autorstwem. Właściwie, to jest zupełnie oparty na książce. Dlaczego? No bo jak tu cokolwiek poprawić po Mistrzu Tolkienie? Nie da rady!
PS. Nie mamy smoka. To znaczy mamy, ale nie wyrósł jeszcze na tyle, żeby grać Smauga, Pierwszą i Najgorszą Plagę Świata ;-)